Wing Commander

ونگ کمانڈر III: ٹائیگر کا دل

ونگ کمانڈر III: ٹائیگر کا دل

ونگ کمانڈر III: ٹائیگر کا دل کرس رابرٹس کی ونگ کمانڈر سائنس فکشن اسپیس جنگی تخروپن ویڈیو گیم سیریز کا تیسرا مرکزی کھیل ہے ، جسے دسمبر 1994 میں اوریجن سسٹم نے تیار کیا اور جاری کیا گیا تھا۔ خلائی جنگی گیم پلے میں ایک انٹرایکٹو مووی اسٹائل پریزنٹیشن کو شامل کرنے کے ل extensive یہ براہ راست ایکشن فل موشن ویڈیو کا استعمال کرتا ہے ، جس کے اشتہاراتی نعرے کے ذریعہ اس پر زور دیا جاتا ہے ، “گیم مت دیکھو ، فلم چلاو!” []] اس گیم کی دو گھنٹے سے زیادہ کی ویڈیو میں متعدد ممتاز فلمی ستارے شامل ہیں جن میں مارک ہیمل کرنل کرسٹوفر “ماورک” بلیئر ، میلکم مک ڈوول ایڈمرل ٹولن ، جان رائس ڈیوس جیمز “پلاڈین” ٹیگگارٹ اور تھراکھاتھ نار کرنکا ، اور ٹام ولسن کے ساتھ شامل ہیں۔ بطور ٹوڈ “پاگل” مارشل

ونگ کمانڈر III: ٹائیگر کا دل

گیم پلے

ونگ کمانڈر براہ راست کارروائی cutscenes کے ساتھ ایک خلائی لڑاکا سمیلیٹر انٹرکٹ ہے. گیم پلے میں مشنوں کی تکمیل اور دشمن کے ہنر کو ختم کرنا شامل ہے ، ونگ کمانڈر III نے اس طرح کے مشنوں کے بعد تمغے جاری کرنے سے دستبردار کردیا اور سی ڈی ٹکنالوجی کا بہت زیادہ استعمال کرنے کے ساتھ ساتھ کہانی کو آگے بڑھانے کے لئے کٹاسنیز پر زیادہ انحصار کیا۔ جیسے ہی آدمی حکم دے رہا ہے ، بلیئر اکثر یہ منتخب کرلیتا ہے کہ وہ کون سا جہاز اڑائے گا ، کون سا میزائل لے گا ، اور وہ اپنے ساتھ کون سا ونگ مین (ونگ مین) لے گا۔ جیسا کہ ونگ کمانڈر کی طرح ، کچھ ونگ مین مستقل طور پر لڑائی میں مارے جاسکتے ہیں۔ بلیئر کا اپنا کال سائن حسب ضرورت رہا۔

پلاٹ

پچھلے دو کھیلوں کے مرکزی کردار کو سرکاری طور پر ایک نام ، کرنل کرسٹوفر بلیئر تفویض کیا گیا ہے۔ دراستہ قلراٹھی سلطنت کے ولی عہد شہزادہ ، تھراخاتھ نار کرنکا ، تیرا Confن کنفیڈریشن کے جنگی قیدیوں کے ایک گروہ کی منتقلی کے ذریعہ پھانسی کی صدارت کررہے ہیں۔ ایک ، تاہم ، زندہ رہ گیا ہے: بلیئر کا عاشق کرنل جینیٹ “فرشتہ” دیوریوکس ، اس کی وجہ یہ ہے کہ قاتلتی میں ایک معزز یودقا کی حیثیت سے اس کی حیثیت برقرار ہے۔ سیارے پر ویسپس پر ، بلیئر اور بریگیڈیئر جنرل جیمس “پیالدین” ٹیگگارٹ نے ٹی سی ایس کونکورڈیا کے گرائے ہوئے ملبے کا معائنہ کیا۔ کیریئر کا کل نقصان ہے۔

ونگ کمانڈر III: ٹائیگر کا دل

یہ سن 2669 کا سال ہے ، اور تیراں-کلیراٹھی جنگ تیس برسوں سے جاری ہے ، جس کے رکنے کے کوئی آثار نہیں ہیں۔ ایڈمرل جیفری ٹولون کے حکم سے بلیئر کو ونگ کمانڈر کی حیثیت سے ٹی سی ایس وکٹوری میں تبدیل کردیا گیا ، جو بلیئر سے دو مرتبہ پرانا رینجر کلاس کیریئر ہے۔ اس کا کپتان ، ولیم آئیسن ، کئی سالوں سے اس کے ساتھ رہا ہے ، اور اسے اپنے جہاز پر فخر ہے۔ کچھ پرانے چہرے ہیں — کرنل رلگھا نار “ہوبز” ہالہس ، اور میجر ٹوڈ “پاگل” مارشل — لیکن باقی تمام پائلٹ اور عملہ ایسے افراد ہیں جن سے بلیئر کبھی نہیں ملا تھا۔ بورڈ میں شامل افراد میں ، بلیئر نے لیفٹیننٹ رابن “چکمک” پیٹرز اور چیف فائٹر ٹیکنیشن راچیل کوریلیس سے ملاقات کی۔

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button
Close
Close