Wing Commander

ونگ کمانڈر: پیشن گوئی

ونگ کمانڈر: پیشن گوئی

ونگ کمانڈر: پیشن گوئی کمپیوٹر گیمز کی ونگ کمانڈر سائنس فکشن اسپیس جنگی سمیلیٹر فرنچائز میں نبوت پانچویں قسط ہے۔ یہ گیم 1997 میں جاری کیا گیا تھا ، جی بی اے کے لئے اوریجن سسٹمز اور اٹلی میں مقیم رائی لائٹ اسٹوڈیوز نے تیار کیا تھا ، اور الیکٹرانک آرٹس کے ذریعہ تقسیم کیا گیا تھا۔

گیم میں ایک نیا گیم انجن (VISION انجن) ، نیا خلائی جہاز ، حروف اور کہانی کے عنصر شامل ہیں۔ پیشن گوئی میں دکھائے جانے والے واقعات ونگ کمانڈر IV کے بعد ایک دہائی کے بعد ترتیب دیئے گئے ہیں: آزادی کی قیمت اور ، کلیرتی کے بجائے ، کھلاڑی کو ایک نئے اجنبی خطرے سے نمٹنے کی ضرورت ہے ، ایک کیڑے مار نسل نے نیفلیم کو نامزد کیا ہے جس نے ایک کیڑے کے ذریعے انسانی کہکشاں پر حملہ کیا ہے۔ . پیشن گوئی پہلا مین لائن لائن ونگ کمانڈر کھیل تھا جس میں کھلاڑی نے کرسٹوفر بلیئر کا کردار ادا نہیں کیا ، بجائے اس کے کہ وہ ایک نئے پلیئر کردار لانس کیسی سے متعارف ہوں۔ پچھلے کھیلوں کے کچھ کردار اور اداکار ختم نبوت میں واپس آجاتے ہیں ، جہاں وہ کنفیڈریشن کے پائلٹوں اور اہلکاروں کی مکمل طور پر نئی کاسٹ کے ساتھ کہنیوں کو رگڑتے ہیں۔

ونگ کمانڈر: پیشن گوئی

ایک اسٹینڈ لون توسیع پیک ، سیکریٹ آپریشنز ، اوریجن نے 1998 میں مکمل طور پر انٹرنیٹ پر اور بغیر کسی چارج کے جاری کیا تھا۔ اس دن کے ابتدائی فائل میں ڈائل اپ کنکشن کو چیلنج کیا گیا تھا۔ بعد میں سیکریٹ آپریشنز کو ونگ کمانڈر میں ختم نبوت کے ساتھ مل کر فروخت کے لئے جاری کیا گیا تھا: ختم نبوت – گولڈ پیکیج۔ پیش گوئی کی ایک گیم بوائے ایڈوانس پورٹ 2003 میں جاری کیا گیا تھا

گیم پلے

کنٹرول دو طریقوں میں دستیاب ہیں: بنیادی ، نئے اور آرام دہ اور پرسکون کھلاڑیوں کے لئے کیٹرنگ ، اور اعلی درجے کی ، جس کا مقصد خلائی محاذ کو زیادہ حقیقت پسندانہ احساس دلانا ہے۔ دونوں طریقوں میں ایک ہی پرواز کی حرکیات کے انجن کا فائدہ ہوتا ہے لیکن بنیادی موڈ میں جہاز کا رخ موڑنے پر کھلاڑی ، جوگ ، یا اور رول (ہوائی جہاز کی پرواز کی حرکیات کی تقلید) کی مدد سے مدد فراہم کررہا ہے ، جبکہ ایڈوانس موڈ میں ہر محور کو زیادہ پیچیدہ بنانے کے لئے آزاد بنایا جاتا ہے لیکن اس میں اضافہ ہوتا ہے کنٹرول ، خاص طور پر جب ایک ہوٹاس سیٹ اپ کا استعمال کرتے ہوئے۔ کپلنگ سسٹم کو عارضی طور پر غیر فعال کرنے کا بھی امکان موجود ہے جو کھلاڑی کو محور کے ساتھ ساتھ محور کے طور پر آگے بڑھانے میں معاون ثابت ہوتا ہے گویا خلائی جہاز ایک ہوائی جہاز تھا: جب اس معاون نظام کو غیر فعال کردیا جاتا ہے تو اس لئے تھروسٹرز کا استعمال کرتے ہوئے خلائی جہاز کو جھکانا ممکن ہوتا ہے۔ جب کہ جارحیت کے ذریعے تحریک کو مستقل رکھنا ، جیسا کہ خلا میں حقیقت پسندانہ ہے ، اور اعلی درجے کی جارحانہ اور دفاعی ہتھکنڈوں کی اجازت دینا ، جیسے کہ ایک دارالحکومت جہاز کے ساتھ ساتھ گزرتے ہو while اس پر شوٹنگ کرتے وقت یا تیزی سے 180 ڈگری کے آس پاس پھیرنا اور پیچھا کرنے والے لڑاکا پر فائرنگ کرنا۔

ونگ کمانڈر: پیشن گوئی

مشنز کو تسلسل کے ساتھ کھیلا جاتا ہے ، اور جب کہ مرکزی منظرنامہ مستقل ہے ، مشنوں کو ناکام بنانا اور کھیل میں آگے بڑھتے رہنا ممکن ہے۔ آپریشنل تھیٹر پر دشمن کو بالا دستی ملنے کے بعد مشن تیزی سے مشکل تر ہو سکتے ہیں۔ جیسا کہ ونگ کمانڈر فرنچائز کے لئے روایتی ہے ، کھلاڑی کو جنگجوؤں کی پرواز کی کمان میں رکھا جاتا ہے ، جس میں مختلف غیر پلیئر کرداروں کے ذریعہ تقویت دی جاتی ہے۔ ان میں سے کچھ مشنوں کے دوران مارے جاسکتے ہیں ، جس کے نتیجے میں لیڈر بورڈ میں ایک کے آئی اے ہوتا ہے۔ تاہم ، دوسرے لوگ سازشی تنقید کا نشانہ ہیں اور پھٹنے والے ہنر سے بچنے کے لئے ان کی نشست کا استعمال کریں گے۔

مشنوں کے بیچ میں ، کھلاڑی ٹی سی ایس مڈ وے ، وہ کیریئر گاڑی جس پر وہ تعینات ہے تلاش کرسکتے ہیں ، اور مختلف کرداروں کو گفتگو میں شامل کرسکتے ہیں۔ ان مکالموں کو فل موشن ویڈیو میں فلمایا گیا تھا ، جس میں مارک ہیمل ، ٹام ولسن ، جنجر لن ایلن اور دیگر نے پہلے والے کھیلوں سے اپنے کرداروں کی بھرپور جواب دیا تھا۔

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button
Close
Close