Wing Commander

ونگ کمانڈر ویڈیو گیم

ونگ کمانڈر ویڈیو گیم

ونگ کمانڈر ویڈیو گیم کریس رابرٹس سائنس فکشن اسپیس فلائٹ سمولیشن فرنچائز ونگ کمانڈر بذریعہ اوریجن سسٹمز کا پہلا کھیل ہے۔ یہ کھیل پہلے ستمبر 26 ، 1990 کو ایم ایس ڈاس کے لئے جاری کیا گیا تھا اور بعد میں اسے امیگا ، سی ڈی 32 (256 رنگ) ، سیگا سی ڈی اور سپر نینٹینڈو میں بند کردیا گیا تھا ، اور پی سی کے لئے 1994 میں ونگ کمانڈر اول کی حیثیت سے دوبارہ جاری کیا گیا تھا۔ 1994 میں تھری ڈی او کے لئے ایک بڑھا ہوا ریمیک سپر ونگ کمانڈر بنایا گیا تھا ، بعد میں میکنٹوش کو بھیج دیا گیا۔

کھیل معیاری فارمولے سے نمایاں رخصت تھا ، جس سے خلائی لڑاکا اسٹار وار فلموں تک پہنچنے کی سطح پر آگیا۔ سن 2654 میں مرتب ہوا اور کرس رابرٹس کے ذریعہ “خلا میں دوسری جنگ عظیم” کی حیثیت سے نمایاں ہے ، اس میں “ٹیران کنفیڈریشن” کے پائلٹوں کی ایک کثیر القومی کاسٹ پیش کی گئی ہے جو شکاری ، جارحانہ قلراٹھی کے خلاف اڑتا ہوا مشن ہے ، جو بہت زیادہ متاثر ہوا تھا۔ لیری نیوین کے مشہور خلائی کائنات کا کزنٹی)۔

ونگ کمانڈر ویڈیو گیم

گیم پلے

گیم پلے لگاتار مشنوں کو مکمل کرنے پر مشتمل ہوتا ہے اور مجموعی طور پر کاک پٹ کی کارکردگی گیم پلے پر اثر انداز ہوتی ہے: تمغوں میں ڈیوٹی کے نتائج کے حصول اور اس سے آگے جانے سے ، عہدے پر ترقیوں کو باقاعدگی سے وقفوں سے نوازا جاتا ہے ، اور بعض اہم مشنوں میں کامیابی یا ناکامی کھلاڑی کے پلاٹ کی پیشرفت کا فیصلہ کرتی ہے ، “جیت “یا” ہارنا “۔

پلاٹ

یہ کھلاڑی بنگالی طبقے کے اسٹرائیک کیریئر ، ٹی سی ایس ٹائیگرز پنجوں میں سوار نامعلوم پائلٹ کا کردار ادا کرتا ہے۔ کھلاڑی پائلٹ کا نام لے کر اپنے کال سائن کا انتخاب کرے گا۔ پائلٹ (اس کی سب سے اہم خصوصیت کے بعد ، “بلوہیر” کے طور پر اوریجن کے اہلکاروں کے نام سے جانا جاتا ہے) فوری طور پر فلائٹ ونگ کی صفوں میں داخل ہوتا ہے اور (یہ خیال کرتے ہوئے کہ کھلاڑی کاک پٹ میں مثالی کارکردگی کا مظاہرہ کرتا ہے) بالآخر قلرتی ہائی کمانڈ پر ہڑتال کی قیادت کرتا ہے۔ وینس کے نظام میں اسٹار بیس۔ دوسری طرف ، اگر کھلاڑی بہتر کارکردگی کا مظاہرہ نہیں کرتا ہے تو ، مشن فطرت میں تیزی سے دفاعی ہوجاتے ہیں ، اور آخر کار پنجوں کو پسپائی پر مجبور ہونا پڑتا ہے۔ دو اختتام پذیروں میں سے ، “جیتنے والا” راستہ کینن کے طور پر کھیل کے دو توسیع پیک کے ساتھ قائم کیا گیا ہے ، نیز اس کا نتیجہ ، ونگ کمانڈر II: Kilrathi کا انتقام ہے۔

ونگ کمانڈر ویڈیو گیم

 ونگ کمانڈر: خفیہ مشن ایڈ کے پلاٹ میں ، گوڈارڈ سسٹم میں ہتھکنڈوں پر ٹائیگرز کا پنججہ ، گوڈارڈ کالونی سے ایک بدقسمتی سے تکلیف کال موصول کرتا ہے۔ جب پنجا پہنچ جاتا ہے ، اگرچہ ، ملبے اور لاشوں کے سوا کچھ نہیں بچتا ہے۔ ایک ملین نو آبادکاروں کو مارا گیا ہے۔ تصدیق سے پتہ چلتا ہے کہ یہ ایک نئے کِلرتی ہتھیار “گراویٹن ہتھیار” کا کام ہے ، جو کشش ثقل کی طاقت کو سو گنا زیادہ بڑھانے میں کامیاب ہے۔ پنجی کے عملے اور پائلٹوں کے ہوشیار کام کی وجہ سے وہ کلیرتی کورئیر جہاز پر قبضہ کرنے کی اجازت دیتے ہیں ، جس سے پتہ چلتا ہے کہ یہ ہتھیار جہاز کے بالکل نئے طبقے پر لگایا گیا ہے۔ جنگ کے دیوتھر دیوتا کے بعد سی این سی نے اسے سوار طبقے سے خوف زدہ کرنے کا کوڈ نام دیا ہے۔ بلیوہار نے سیور کے خلاف ہڑتال کی قیادت کی ہے اور اسے وگریڈ سسٹم میں تباہ کردیا ہے۔ نامعلوم وجوہات کی بناء پر ، اس طبقے کے جہاز اور اسلحے کو پھر کبھی نہیں دیکھا جاتا ہے۔

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button
Close
Close