Mickey Mania

مکی ماؤسکیڈ

مکی ماؤسکیڈ

مکی ماؤسکیڈ ، جسے جاپان میں مکی ماؤس کے نام سے جاری کیا گیا: فوشیگی کوئی کونی ڈائبوکین (“مکی ماؤس: ایڈونچر ان ونڈر لینڈ”) ، ایک پلیٹ فارم گیم ہے جس کو ہڈسن سافٹ نے 1987 میں جاپان میں فیملی کمپیوٹر (فیمکوم) کے لئے تیار کیا تھا۔ 1] کیپکام نے ریاستہائے متحدہ میں نینٹینڈو انٹرٹینمنٹ سسٹم (NES) کے لئے گیم جاری کیا۔

مکی ماؤس کا کردار ایک نوجوان لڑکی کو بچانے کی کوشش کرتا ہے جو ایلس ان ونڈر لینڈ سے ایلیس ہی ہوتا ہے۔ مینی ماؤس مکی کے آس پاس ہے اور کبھی کبھار اغوا ہوجاتا ہے۔ ڈزنی کارٹونز کے مختلف ھلنایک مالک کے طور پر پیش کرتے ہیں۔

مکی ماؤسکیڈ

مقدمہ

مکی اور منی فن ہاؤس ، بحر ہند ، جنگل ، سمندری ڈاکو جہاز ، اور کیسل کے ذریعے سفر کر رہے ہیں تاکہ کسی کو اشتہارات اور ہدایت نامہ میں صرف “دوست” کے طور پر ذکر کرنے والے کسی کو بچایا جاسکے۔ کھیل کے اختتام پر ، دوست انکشاف ہوا ہے کہ ایلس ان ونڈر لینڈ سے تعلق رکھنے والی ایلس ہے۔ جاپانی ورژن میں ، ایلس کو باکس آرٹ اور ہدایت نامہ پر نمایاں طور پر نمایاں کیا گیا ہے۔

امریکی ورژن کی ٹائٹل اسکرین سے اس کے جاپانی عنوان سے کھیل سے مراد ہے ، جو محض مکی ماؤس ہے۔ جب کارٹریج کھولا جاتا ہے تو ایک پوشیدہ مکی سرکٹ بورڈ میں سرایت پایا جاسکتا ہے۔

علاقائی اختلافات

اگرچہ ایلس کو بچانے کے لئے گیم پلے ، ساؤنڈ ٹریک اور بنیاد ایک جیسے ہیں ، لیکن کیپک کی امریکی ریلیز اور ہڈسن کے فیمکوم کے اصل کھیل کے مابین کافی تعداد میں اختلافات موجود ہیں ، خاص طور پر جب ڈزنی کرداروں کے استعمال کی بات ہو۔

مکی ماؤسکیڈ دونوں ہی ورژن مالکان کے لئے ڈزنی ولن کا استعمال کرتے ہیں لیکن ان دونوں ورژن میں ان میں سے ایک بھی موجود نہیں ہے۔ مثال کے طور پر ، ایلین ان ونڈر لینڈ سے تعلق رکھنے والی چیشائر کیٹ جاپانی ورژن میں پہلا باس ہے ، لیکن امریکی ورژن میں ان کی جگہ ڈائن ہیزل نے لی تھی۔ ڈزنی کے بہت سے کردار جو جاپانی ورژن میں باقاعدہ دشمنوں کی حیثیت سے دکھائی دیتے ہیں ان کو بھی دوسرے ڈزنی ھلنایک نے امریکی ورژن میں تبدیل کردیا۔ دوسرے مکی ماؤس ویڈیو گیمز کے برعکس ، پیٹ حتمی باس نہیں ہے۔ اس کے بجائے ، یہ کردار کھیل کے امریکی ورژن میں میلفیسینٹ اور جاپانی ورژن پر دل کی ملکہ کے ذریعہ ادا کیا گیا ہے۔ پیٹ تاہم امریکی ورژن پر چوتھے باس کی حیثیت سے دکھائی دیتا ہے۔

مکی ماؤسکیڈ

مکی ماؤسکیڈ جاپانی ورژن پر مبنی ، پہلی اور اہم بات ، ایلس ان ونڈر لینڈ کی فلم پر مبنی تھی اور اس ورژن کے بارے میں ڈزنی کے بارے میں زیادہ تر حوالہ جات اسی فلم سے اخذ کرتے ہیں ، حالانکہ پیٹر پین کے حوالے سے بھی کچھ حوالہ جات پیش کیے گئے ہیں ، جیسے کیپٹن ہک کو چوتھے باس کی حیثیت سے رکھنا۔ کھیل. جنگل کی کتاب ، کنٹری بیئر جمبورے ، سلیپنگ بیوٹی اینڈ اسنو وائٹ اور سیون ڈورفس سے آنے والے دشمنوں کے ساتھ ، امریکی لوکلائزیشن نے ایک متنوع فارمولہ استعمال کیا۔ کچھ آئٹمز میں بھی تبدیلیاں آئیں۔ جاپانی ورژن میں ، مکی ڈونلڈ بتھ کا سر اٹھا کر اپنی زندگی کی بار کو بھر سکتی ہے لیکن اس شے کو ایک عام ہیرا کے ذریعہ امریکی تبدیلی میں تبدیل کردیا گیا۔ مکی امریکی ورژن میں پھینکنے والے ستاروں کو بطور ہتھیار استعمال کرتی ہے۔ تاہم ، ہڈسن کے ورژن میں ، وہ سفید گیندوں کو گولی مار دیتا ہے۔ اسٹیج کے ناموں میں بھی ترمیم کی گئی تھی۔ مثال کے طور پر ، پہلا مرحلہ جو امریکی ورژن میں “فن ہاؤس” کے نام سے جانا جاتا ہے وہ جاپانی ورژن میں “لٹل ہاؤس” تھا۔

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button
Close
Close